På båten...

ok, för de första, båten var ENORM!!! ja de hände massa saker...
efter att ha ätit frukost där, så gick vi direkt til spelatomaterna. Det fanns skyltar som de stod at man var tvungen at vara över 18 år men dom råkade vi missa =) Tyvärr har jag insett at ja inte har tur i spel...så de måste väl betyda at ja har tur i kärlek??? aja idag hade jag iallafall inte tur alls.

Vi var i högsta våningen ,12, typ..lekrummet lr nått, när jag insåg at ja hade tappat bort min mobil..(oops..) ja ville inte berätta för mamma för då skulle hon bli sådära..mammig av sej, så ja snodde hennes mobil, och fick ringa till min egen. Efter ca 4 försök var de nån som svara..på finska...aja efter lite snack fick ja reda på at den var i 7nde våningen så ja sprang ner dit. Hiitta mobilen, så ja tänkte springa upp o låssas som at inget hänt. Tyvärr var INGEN där uppe...på 5  min hade ja lyckats tappa bort alla..(förutom min o mammas mobil) de blev ju lite kaos eftersom ja o mamma inte kunde ringa till varandra, men tillslut hittade vi varann.

Sen på väg hem igen, kollade ja på nåra killar som spela ping-pong. Ja va väl inte så uppmärksam, för helt plötsligt hade jag en pingis boll i min tröja...japp bollen åkte upp i luften o in i min tröja..ifall gud finns tror ja sannerligen at han har nått emot mej...

Men förutom allt dedära udda som hände, så va faktist båtresan väldigt roligt XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0