Franskaar

Idag kom mina franska släktingar, och deras shufför, över till oss =) dom ska stanna 1 vecka. Vi har mamman, (min moster) pappan, shufförn, o mina 2 kusiner William, 13, och Mathyda, 8 (tror ja) Hursom helst efter dom dära pinsamma pussarna man måste ge alla på kinden (seriöst VARFÖR gör franskar så!?) så gick ja o M ut för at hoppa på stutsmattan. M e riktigt söt, men så efterbliven! Ah de tog typ 1 timme för henne at fatta at ja INTE talar franska. Vi fick komunicera med tecken språk, engelska, o um..spanska

Vi gick till Näsa Äng (hav) o bada. Eller ja..vi hade sjögräs fajt =P vi åkte på gungan o ja (med mycke hårt jobb) skrev in " VIVA LA FRANCE" i sanden.....för at senare se at nån snorunge hade trampat sönder de....aja...M ville bygga ett sandslott...o de gick sådär, efterosm vi inte förstår varann, men sandslottet blev till en Nalle Puh iställe =P (kanske lägger in en bild sen..ifall ja orkar)

När vi kom hem gick vi alla till Vaxholm o kolla på båtar o sånt. Sen gick vi hem o åt o sen bjöd vi över Eli o Lucas o Charlotte som nämligen (tro de eller ej) OXÅ e franskar =P vi spela kubb (hehe) till typ 22.30 o MITT LAG VANN XD

Få se vad vi kan visa franskarna imorn...

Kommentarer
Postat av: clara

Jag mår bra :) Fin blogg :)

2008-07-05 @ 10:29:51
URL: http://clara95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0