sitter hr...

Um...ok..s de hr inte hent s mycke sen ja kom hem frn Vietnam...um..eller jo!! tihi va dum ja e :) ja har klippt mej:P fast...ja venne ifall ja blev s njd..de e mycke kortare nu..typ 15cm :S men nr de vexer ut blir de skert finare:P

jo ok vi gick ut fr at ta middag..de var en resturang som var byggd p en sjo..nr ja km fram sa min mammas kompis: nemen oh, har du klippt haret??? jaa svarade ja...sen vende hon om och brja prata me sina andra kompisar...

aja ja hade inte s mycke at gra, s ja o en liten tjej brja ta nudlar frn bordet o slenga i vattnet, till alla guldfiskar dr...de va fan skit eklit...ja e normalt lite sodra halvredd fr guldfiskar i normal storlek men dom her va typ lika lnga som min armboge till min axel...de va typ 100 st som brokade om nudlarna...

vi gick oxo till ett tempel, men de va inge specielt fr mej eftersom de inte precis va frsta ggn...

idag gick vi och fick massage (5mte ggn under hela resan) o nu sitter ja hr p ett internet cafe medans mamma lmnar av en kompis p flygplatset..de hr e min sista vecka..:(

Kommentarer
Postat av: e

Hihi, va kul att du klipt hret! d dr me scrapbooking får du se nr du kmr hem! ;)

Lottis hår e oxo kort nu x)! Ses! <3

2008-08-11 @ 12:27:49
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0